Led tv ajánló


Grundig 32VLE6142C


A Grundig márka néhány évvel ezelőtt magas értékkel rendelkezett Magyarországon, majd eltűnt és az lcd tv-k, led tv-k versenyébe már nem szólt bele. De nemrég újra megjelent, és találtam pozitív véleményeket a termékkel kapcsolatban, leginkább a Euronics áruházakban forgalmazzák.

A legszebb képe volt a készüléknek amikor vásároltam. Samsungot akartam venni vagy Philipset, de a látvány miatt ezt a TV-t választottam. Meg volt a húha effekt. Maximálisan meg vagyok elégedve. Remélem tartósnak bizonyul.
Előnyök:
Full HD, LED, USB, minden meg van benne ami kell.
Nagyon szép készülék, elegáns távirányító, gyönyörű képe van. Egyszerű jól használható menürendszer, kellemes hangzás. Forgatható állvány.
Hátrányok:
Talán az, hogy 58 wattot fogyaszt...

5 csillagot kapott a vásárlótól.